دانش دریافت استفاده جلوگیری استفاده کارتهای

دانش: دریافت استفاده جلوگیری استفاده کارتهای بازرگانی اقتصادی کارت بازرگانی

گت بلاگز اخبار پزشکی ۵ راهکار کم کردن مصرف چربی های اشباع را بشناسید

کاهش مصرف چربی بخش مهمی از هر نوع رژیم چربی سوزی هست. چربی دو برابر پروتئین و کربوهیدرات ها کالری دارد.

۵ راهکار کم کردن مصرف چربی های اشباع را بشناسید

۵ راهکار کم کردن مصرف چربی های اشباع را بشناسید

عبارات مهم : کالری

کاهش مصرف چربی بخش مهمی از هر نوع رژیم چربی سوزی هست. چربی دو برابر پروتئین و کربوهیدرات ها کالری دارد.

به گزارش مهر، شما به مصرف مقداری چربی در رژیم غذایی تان نیاز دارید، ولی می توانید میزان مصرف چربی اشباع را کم کردن دهید. چربی های اشباع شده است در گوشت و محصولات لبنی وجود داشته که در بروز کلسترول اوج نقش دارند. کم کردن چربی های اشباع به هنگام چربی سوزی می تواند به شما در کم کردن کالری کمک کند.

۵ راهکار کم کردن مصرف چربی های اشباع را بشناسید

کارشناسان تغذیه، مصرف شیر یا ماست را به جای مصرف خامه توصیه می کنند. همچنین بهتر است ماست یا شیر کم چرب یا فاقد چربی مصرف شود.

مصرف گوشت کم چرب توصیه می شود. اگر در وقت پخت غذا بر روی گوشت لایه سفید چربی دیدید، قبل از پخت آن را بردارید.

کاهش مصرف چربی بخش مهمی از هر نوع رژیم چربی سوزی هست. چربی دو برابر پروتئین و کربوهیدرات ها کالری دارد.

به جای کره و روغن های حیوانی از جایگزین های سالم تری نظیر روغن های گیاهی نظیر زیتون، کانولا و روغن بدست آمده از مغزیجات استفاده شود. در مورد مصرف روغن نارگیل و روغن پالم محتاط باشید چراکه این روغن ها در مقایسه با سایر روغن های گیاهی دارای چربی اشباع بیشتری هستند.

اگرچه کلسترول تخم مرغ به آن اندازه که تصور می شود خطرناک نیست، ولی زرده تخم مرغ دارای چربی اشباع بوده و حدود ۶۰ کالری دارد. بهتر است نصف زرده تخم مرغ را با یک سفیده تخم مرغ دیگر جایگزین نمایید.

با این شیوه تدریجی، می توانید شاهد کم کردن مصرف چربی های اشباع و در نتیجه چربی سوزی خود باشید.

۵ راهکار کم کردن مصرف چربی های اشباع را بشناسید

واژه های کلیدی: کالری | کلسترول | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog